פרופ' כהן: "אלו שתומכים ברפורמה חוששים לדבר"

    דיבור יהודי 3 Comment on פרופ' כהן: "אלו שתומכים ברפורמה חוששים לדבר"

    פרופ' אשר כהן מאוניברסיטת בר אילן בשיחה עם 'קול חי' על הרפורמה המשפטית: "רבים מעובדי ההייטק תומכים ברפורמה אבל הם לא יביעו אותה. גם באקדמיה אלו שתומכים לא יחתמו על עצומות. העצומות והכרזות הם של מתנגדי הרפורמה"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90     
    22:29
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on ממובילי הטבח: צה"ל חיסל בכיר בג'יהאד האיסלאמי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופ' אשר כהן מהמחלקה למדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן, שוחח היום (שלישי) עם הרב נחמיה רוטנברג בתכנית "דיבור יהודי", על המאבק נגד הרפורמות המשפטיות. לדבריו "צריך להיזהר מהרושם שהאליטות הם 90 אחוז נגד. רבים מעובדי ההייטק תומכים ברפורמה אבל הם לא יביעו אותה. גם באקדמיה אלו שתומכים לא יחתמו על עצומות. העצומות והכרזות הם של מתנגדי הרפורמה".

    הוא הסביר: "כשאתה מעלה בפורום מקצועי משהו בעד הרפורמה אתה מקבל פתאום במייל הפרטי הודעות רבות 'כל הכבוד', 'יישר כח שאמרת את זה'. ואז אתה שואל את המגיב- למה אתה לא מגיב בפורום. אז אתה מגלה כל מיני סיבות חברתיות ואחרות. יכול להיות שאין לו קביעות או שהוא לפני ועדה מקצועית וכדומה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ברור. הם מפחדים. עלולים "לתפור" להם תיקים פליליים. לכן כולם שותקים. יודעים עם מי יש להם עסק.

    2. 2

      השמאל בראשות לפיד וגנץ יחד עם קהל עדתם גנבו את השלטון בנוכלות במשך למעלה משנה, עם שימוש ציני בנוכל הידוע עם הכיפה המקרוסקופית בקצה הקרחת. במקום להרכין ראש ולקפל את הזנב וללכת הביתה בהכנעה לאחר ההכרעה הברורה והמוחלטת בבחירות,
      מפעילים כעת יחד עם השופטים פרוטקשן, לאמור: אם לא תשאירו לנצח את המהפכה הדיקטטורית המשפטית שחולל ברק כדי להנציח את שלטוננו גם כאשר אנחנו באופוזיציה, אז נפגע בביטחון המדינה, נוציא את דיבת המדינה בחו"ל, נכפיש את המוניטין של הכלכלה ונסב לה נזקים, נבצע לביבי נבצרות, נקרא למרי אזרחי, ונגרום לכאוס.
      כל זה ויותר מזה, חוסה תחת הגדרה של מילה אחת, פ-ר-ו-ט-ק-ש-ן